Back to top

Korisnički servis

korisnicki servis

Pravila koja navedena u uslovima prodaje validna su za sve korisnike i posetioce AkvaDom web prodavnice ( www.akvadom.rs ) i internet sajta na navedenoj adresi. Posetom i korišćenjem sajta postajete saglasni i prihvatate uslove i pravila korišćenja koji mogu biti ažurirani bez prethodne najave i obaveštenja. Iz navedenog razloga najljubaznije Vas molimo da pogledate povremeno promene na našem sajtu.

Kratak opis online poručivanja sa www.akvadom.rs

Proces poručivanja robe na našem webshopu je prilično pojednostavljen. Odabirom i stavljanje proizovoda u korpu, vrši se prvi korak poručivanja. U slučaju da ste izabrali sve željene proizvode za svoju porudžbinu (ili želite da vidite šta je sve od poručenog u korpi) otiđite na ikonicu korpu koja se nalazi odmah pored linije za pretragu proizvoda i dobićete kompletan uvid u sadržaj korpe taksativno naveden sa svim cenama, popustima i kompletnom sumom.

Ukoliko želite da završite porudžbinu, klikom na dugme ZAVRŠI dolazite u dijalog na kojem je potrebno upisati potrebne lične kontakt podatke i odabrati način isporuke. Klikom na dugme NASTAVI DALJE (program vrši proveru upisanih podataka odnosno da li su svi potrebni podaci upisani), o čemu se takođe dobija poruka na ekranu. U slučaju da su svi podaci pravilno ispisani sledeće što treba pritisnuti je dugme POTVRDI i porudžbina je završena, o čemu govori i poruka koja se nakon toga ispisuje kao i e-mail potvrde koji ćete dobiti. Završetkom porudžbine, Vaša porudžbina ulazi u proces obrade od strane komercijalne službe Akvadom doo nakon čega ćete biti kontaktirani. Za sve eventualne nejasnoće budite slobodni da nas kontaktirate.

Autorska prava i sadržaji web lokacije www.akvadom.rs

Posetioci našeg sajta treba da su saglasni da neće kopirati, dalje reprodukovati, prodavati ili koristiti u komercijalne svrhe sadržaj bez prethodnog zahteva za odobrenje od strane Akvadom doo. Nelegalno kopiranje sadržaja, prisvajanje ili dalje reprodukovanje bez dozvole Akvadom doo nije legalno i podleže krivičnom zakonu. Budimo odgovorni.

Uverite se da ste pre slanja vaše porudžbine proverili specifikacije i kompatibilnost (fizičke karakteristike) proizvoda tako što ćete posetiti internet stranicu proizvođača ili pozvati komercijalnu službu Akvadom doo za dodatne informacije.

Programeri i Administratori AKVADOM web sajta se trude da informacije na sajtu budu 100% tačne ali zbog količine informacija zadržavmo pravo greške. U slučaju da kupac primeti grešku, moguće je napisati mail na office@akvadom.rs I greška će biti u najkraćem roku odklonjena. Akvadom doo ne garantuje da je opis proizvoda, dekleracija, cena ili bilo koji podatak sto posto tačan (zbog mogućnosti podkradanja greške). Fotografije prikazane na www.akvadom.rs su informativnog karaktera i da po nekad mogu prikazati proizvode koji ne ulaze u cenu proizvoda. Zbog širine asortimana, postoji mogućnost da prikazani proizvod nije više ponudi (nema ga na tržištu, ne uvozi se, ne proizvodi se) pa je savet Akvadom doo da se za proveru dostupnosti dođe lično u Akvadom doo prodajni salon na adresi Bulevar Patrijarha Pavla 115 ili da se pozove komercijalna služba na telefone iz konktakta https://www.akvadom.rs/kontakt. Komercijalna služba je u mogućnosti da u nakraćem mogućem roku proveri dostupnost i sve potrebne informacije kako bi prodaja prošla što lakše po kupca.

Potrebni podaci za korišćenje www.akvadom.rs

Korišćenje sajta www.akvadom.rs ne zahteva nikakav vid registracije, logovanja, pravljena korisničkih naloga.

Proces online kupovine zahteva najniži vid informacija kako bi se kupcu poslala roba. Podaci koje online kupac ostaje su permanentni i Akvadom doo ih ne čuva, čime je mogućnost zloupotrebe podataka smanjen na najniži mogući nivo.

AKVADOM.RS internet prodavnica nije odgovorna za bilo kakvu štetu nastalu neovlašćenim korišćenjem vaših ličnih podataka od strane trećeg lica (preciznije poručivanje nekog proizvoda na vašu adresu i plaćanje u vaše ime). Zloupotreba ličnih podataka u ime trećeg lica je zakonom kažnjiva.

Ograničena odgovornost Internet prodavnice i kompanija koja posluje na istoj (AKVADOM doo) ni u kom slučaju neće snositi odgovornost za direktnu, indirektnu, slučajnu ili namernu štetu nanetu korišćenjem ovog internet sajta ili nekog drugog internet sajta koji je povezan sa internet prodavnicom www.akvadom.rs

Takođe,ne snosimo odgovornost za izgubljeni interes, profit, prihod, troškove zamene, reklamacije, troškove poslovnih prekida i gubitka podataka ili bilo koje druge štete nastale usleg korišćenja informacija sa www.akvadom.rs

WebShopa Akvadom.rs, firma Akvadom doo zadržava pravo da bez prethodne najave onemogući dostupnost, promeni sistem, privremeno ili trajno ukine održavanje i ažuriranje celog shopa ili dela istog. Saglasni ste da Akvadom doo nije pravno odgovoran prema vama ili bilo kom drugom licu za bilo kakav vid izmene, suspenzije, obustave saobraćaja na www.akvadom.rs ili bilo kom delu istog. Za dodatna pojašnjenja kontaktirajte Komercijalnu službu https://www.akvadom.rs/kontakt

Privatnost korisnika i zaštita privatnosti

Kako je već napomenuto u pređašnjem tekstu, Akvadom doo se obavezuje i pravno obećava da je sigurnost privatnih podataka korisnika na javišem mogućem nivou. Prikupljanje podataka se vrši na osnovnom nivou, i to permanentno samo u slučajevima poručivanja robe. Podaci se mogu iskoristiti isključivo u svrhe daljeg obaveštavanja (prikazivanja akcija/popusta, outlet ponuda, novina u asortimanu) odnosno u svrhu pružanja što kvalitetnije usluge krajnem kupcu. Otuđivanje i dalja distribucija ličnih podataka su pravno kažnjivi i shodno tome Akvadom kao pravno odgovorna firma podatke zadržava strogo za sebe i u cilju dobre poslovne prakse orjentisane ka kupcima.

Podaci koji se prikupljaju od strane sajta www.akvadom.rs za kupce koji su izvršili online porudžbinu su sledeći: Email adresa, Ime i prezime, Adresa isporuke robe, Broj telefona, IP adresa Podaci se prikupljaju isključivo u svrhu dobijanja informacije vezane za slanje robe na adresu poručioca. Navedene podatke kupac svojevoljno upisuje u kontakt formu pri poručivanju proizvoda sa web shopa www.akvadom.rs

Korisnik prikupljenih podataka jeste komercijalna služba Akvadom doo.

Zaštita podataka obavlja se uz pomoć antivirusnog sistema instaliranog u firmi Akvadom doo. Otuđivanje ili neovlašćeno širenje zaštićenih podataka od strane zaposlenih u firmi Akvadom doo podleže krivičnom zakonu.

Akvadom nije odgovorna za "curenje" usled hakerskih napada na kompanijsku mrežu ali je u obavezi da nastali problem obavesti provajdera internet usluge i zatraži eventualnu odštetu za novonastalu štetu.

Prikupljeni podaci se kolektuju samo za vreme obrađivanja poslovne transakcije, nakon čega ostaju u arhivi najviše dve godine kao jedan od dokaza za izvršenu kupoprodaju preko web shopa www.akvadom.rs. Nakon isteka dve godine, podaci se brišu automatski.

Nadležni organ za zaštitu podataka o ličnosti je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Republike Srbije.

Nadležnom organu, korisnici se mogu obratiti na adresi Bulevar kralja Aleksandra 15, 11000 Beograd, Republika Srbija, mejlom na office@poverenik.rs ili telefonom na +381 11 3408 900.

Povraćaj uplaćenog novca

Povraćaj uplaćenog novca, od strane kupca ka Akvadom doo kupcu (u slučaju da je kupac virmanski avansno uplatio na račun firme Akvadom doo ) se vrši po sledećoj proceduri: Kupac je u mogućnosti da vrati robu brzom poštom ( pri čemu troškove slanja robe snosi kupac). Po prijemu robe u Akvadom doo salon, roba biće u najbržem mogućem roku pregledana, i u slučaju da je u istom stanju u kojem je i poslata (nije već montirana, nije oštećenja…) kupac će novac dobiti nazad uplatom na račun sa kog je novac i uplatio. U slučaju da je roba oštećena iz nekog razloga kod kupca, nepotpuna (fale rezervni delovi), ili već ugrađivana, Akvadom doo nije u mogućnosti da izvrši povraćaj novca. Nesavesnost i poslovna nekorektnost pojedinih kupaca ne može da bude briga Akvadoma.

Sužena odgovornost

Akvadom zadržava pravo promene web sadržaja na www.akvadom.rs bez prethodnog obaveštenja i ne preuzima odgovornost od mogućih posledica ili dešavanja izazavanih time. Akvadom doo se trudi da podaci, fotografije, cene i ostali sadržaji budu što tačniji ali ne može da garantuje 100% tačnost informacije zbog mogućeg podkradanja greške. Napomenjemo da u slučaju da primetite grešku, možete nam javiti na kontakt telefone ili mailove na https://www.akvadom.rs/kontakt a mi ćemo se potruditi da greška bude odklonjena u najkraće mogućem roku.

Mogućnosti plaćanja poručene robe
  • Gotovinom u prodajnom prostoru
  • Čekovima u Akvadom prodajnom prostoru
  • Platnim karticama u Akvadom prodajnom prostoru (Dina, Visa, Master card, Maestro, American Express...)
  • Virmanskom uplatom u banci (pre ovog sledi obavezno slanje predračuna od strane Akvadom komercijalne službe)
Isporuka i načini isporuke poručene robe

Dostava robe u vrednosti preko 50 000 dinara je besplatna na nivou grada Novog Sada dostavnim vozilima salona AkvaDom doo.

Dostavu robe AkvaDom doo vrši i za druge gradove Srbije po principu naplate prevoza. Obračun prevoza se vrši po kilometru do adrese kupca i pređeni kilometar se naplaćuje 80 dinara u jednom pravcu, što je još jedna pogodnost koju nudimo.

ZBOG GABARITNOSTI i TEŽINE ROBE, KUPAC JE U OBAVEZI DA OBEZBEDI ISTOVAR ROBE KOJA MU SE ISPORUČUJE. ROBA SE ISPORUČUJE DO ULAZA U ZGRADU, KUĆU ILI GRADILIŠTE DO MESTA DO KOG DOSTAVNO VOZILO MOŽE FIZIČKI DA PRIĐE, ALI NISMO U MOGUĆNOSTI DA ROBU UNOSIMO NA SPRATOVE ILI DO VRATA KUPCA, STOGA UVEK MOLIMO KUPCE DA SE PRIPREME ZA PREUZIMANJE SVOJE ROBE.

Rok isporuke:

Rok isporuke kao i tačno vreme isporuke robe iz našeg prodajnog asortimana na adresu kupca, kupac dogovara sa prodajnim timom AkvaDom doo. Trudimo se da vreme dostave robe svedemo na što kraće jer većina robe dolazi sa našeg lagera.

Kurirska isporuka je moguća za pojedinu robu iz našeg asortimana ali nismo u mogućnosti da snosimo rizike slanja brzom poštom obzirom da je roba lomljiva.

Ograničenja isporuke robe:

Isporuka se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije bez Kosova. Za određenu vrstu robe nismo u mogućnosti da izvršimo isporuku kurirskom službom i preuzimanje je moguće lično u našem prodajnom prostoru u Novom Sadu na adresi Bulevar Patrijarha Pavla 115 (Somborski bulevar) ili po dogovoru na pojedinim lokacijama u Beogradu.

Roba koju ne šaljemo brzom poštom: pločice, kabaste sanitarije, gabaritni nameštaj i artikli podložni oštećenju.

Ukoliko Vaša porudžbina sadrži specifičnu robu, odnosno specifičnu isporuku, nakon poručivanja kontaktiraće Vas naša komercijalna služba kako bismo dogovorili uslove dostave ili način preuzimanja robe.

REKLAMACIJE, SAOBRAZNOST I GARANCIJA

Poštovani potrošači, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) kompanija Akvadom odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost kompanije Akvadom doo ne postoji ako isporučena roba:

  • odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  • ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  • ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste
  • po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Izuzetno, ukoliko ste prilikom kupovine obavešteni o kraćem roku odgovornosti za saobraznost (polovna roba), period odgovornosti za nesaobraznost je godinu dana.

Garancija predstavlja izjavu proizvođača kojom se potrošaču garantuju veća prava nego što je to propisano Zakonom. Dokumentacija za ostvarivanje prava po osnovu garancije se obično nalazi u originalnom pakovanju proizvoda. Ukoliko davalac garancije predviđa da se za ostvarivanje prava treba obratiti autorizovanom servisu, potrošač je dužan da postupi po uputstvima davaoca garancije, kako bi ostvario pravo na istu.

Za robu za koje proizvođač ne nudi posebne pogodnosti (npr. ispravno funkcionisanje stvari u periodu dužem od 2 godine) Akvadom nije u obavezi da izda garantni list. Izuzetak predstavljaju određeni tipovi baterija za kupatilo, Clage bojleri... Garancija predstavlja voljni korak izdavaoca (proizvođača ili trgovca) kojim on nudi posebne pogodnosti za potrošača, ali isključivo veće od zakonom predviđenih a Akvadom će uvek naglasiti mogućnost dobijanja duže garancije od dve godine pisanim putem.

Postupak reklamacije

Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i sličnih nedostataka u prodajnom objektu Akvadom doo ili putem maila office@akvadom.rs

U slučaju da reklamaciju podnosite lično, komercijalna služba Akvadom doo će vam u prodajnom objektu na adresi Bulevar Patrijarha Pavla 115 u Novom Sadu ponuditi rešavanje reklamacije mirnim putem u svrhu dobre poslovne prakse. Procedura će Vam biti predočena u momentu podnošenja zahteva i prilaganja fiskalnog računa i garantnog lista. U slučaju da kupac ne poseduje fiskalni račun (ili kopiju fiskalnog računa) i obavezan garantni list, Akvadom doo zadržava pravo da reklamaciju odbije jer se ne može dokazati da je reklamirana roba kupljena u Akvadom doo prodajnom objektu.

Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis.

U periodu od 6 meseci od kupovine robe imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavite da raskidate ugovor sem u slučajevima kada je do nesaobraznosti došlo neadekvatnim korišćenjem robe.Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača, u slučaju da nesaobraznost uopšte može da se reši. U svrhu dobre poslovne prakse, Akvadom teži rešavanju svake osnovane reklamacije ali ne garantuje da svaka reklamacije zapravo može biti rešena jer je prosto nemoguće predvideti načine korišćenja robe kod samog potrošača.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Ukoliko reklamaciju ulažete nakon isteka perioda odgovornosti za nesaobraznost, ističete zahtev u skladu sa garantnom izjavom koju posedujete.

Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini i robe, elektronskim putem će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Nakon toga Akvadom iz svog maloprodajnog objekta šalje reklamiranu robu u ovlašćeni servis koji je jedini merodavan da proceni da li je roba saobrazna ugovoru ili nije. Troškove slanja robe iz svog maloprodajnog objekta ka ovlašćenom servisu snosi Akvadom doo. U slučaju reklamacije koja nastaje neadekvatnim načinom montaže od strane trećeg lica, ili reklamacije koja je nastala nestručnim rukovanjem pri montaži, Akvadom ne snosi odgovornost i zadržava pravo da reklamaciju reši isključivo o trošku potrošača. Nakon prijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.

U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba (bojleri, grejači…) u skladu sa vašim zahtevom. Robu vraćenu sa servisa, Akvadom šalje na adresu kupca o svom trošku. Potrošač je dužan da robu na kojoj je rešena reklamacija preuzme ili omogući njeno dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje - isporuku. Nakon isteka tog perioda smatraće se da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na robu, te ista prelaze u svojinu Akvadom doo, u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa ("Sl. list SFRJ", br. 6/80 i 36/90, "Sl. list SRJ", br. 29/96 i "Sl. glasnik RS", br. 115/2005 - dr. zakon).

Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost ili neadekvatnog korišćenja), potrošač snosi troškove slanja robe na servis i troškove utvrđivanja kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Akvadom potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja robom i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.

Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.

Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.

Kao prodavac u slučaju da odbijemo reklamaciju:

- dužni smo da pružimo odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)

- dužni smo da potrošača sveobuhvatno obavestimo o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Napominjemo da u svrhu dobre poslovne prakse kompanija Akvadom doo će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

Za prijem bilo kakvog vida reklamacije zadužena je Komercijalna služba Akvadom doo.

TAKOĐE KLIKOM NA LINK MOŽETE SKINUTI REKLAMACIONI LIST I POSLATI GA NA NAŠU EMAIL ADRESU, DOSTAVITI GA LIČNO ILI POŠTOM.

Adresa: Bulevar Patrijarha Pavla 115, Novi Sad

Telefoni: 021/3022 348 i 060 02 06 07 6

E-mail: office@akvadom.rs

USLOVI KUPOVINE

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

- u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;

- za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;

- na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;

- na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;

- u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

Pravo na odustanak od ugovora

Obrazac za odustanak od ugovora možete preuzeti klikom na LINK.

Podaci o firmi Akvadom doo

Pun naziv pravnog subjekta: AKVADOM DOO NOVI SAD

Poštanska adresa: Bulevar Patrijarha Pavla 115, 21000 Novi Sad

Delatnost i šifra delatnosti: 4690 – Nespecijalizovana trgovina na veliko

Poreski broj (PIB): 111664830

Matični broj: 21518921

Web adresa: https://www.akvadom.rs/

Kontakt telefon: 021/3022 348 i 060 02 06 07 6

Kontakt e-mail: office@akvadom.rs